Sista Januari (!)

31 januari är det idag. TRETTIOFÖRSTA! Någon mer än jag som inte bara tror att det här året kommer rusa iväg snabbare än blixten?

Nu tänkte jag köra ett vanligt vad-som-har-hänt-idag-inlägg. Hope you don't mind.


Dagen måste ha börjat när Emelie ringde och väckte mig och undrade vart jag var. Hon visste inte att jag hade sovmorgon, men det förklarade jag till henne. Sen var hon envis och valde att snacka med en nyvaken Sofia om att jag skulle ta bort en bild jag lagt upp på bdb:en på henne för att hon påstog att hon "liknade ett mongo". Tönt, det gör du inte alls, du var ju söt på bilden!
Ett litet tag efter jag pratat med Emelie ringde såklart min väckarklocka så gällt och jobbigt. När jag på morgonen brukar fixa mig brukar jag göra det genom att smygkolla på the voice, men idag var det andra grejer. Jag slog på datan! Höhö, ni undrar säkert varför det kanske lät som om jag inte brukar sitta på datan, men ni vet ju att jag brukar göra det (vad gör jag nu annars?), men jag tror inte att ni vet att jag aldrig brukar göra det på morgonen. Jag tycker man blir en aning seg av det, men nu har jag lärt mig att om man sitter en kort stund blir man inte alls det. Kanske ska jag fortsätta med det?
Och kanske kan jag börja skriva liiite på morgonarna?

I skolan hade vi först SO (Historia) där jag faktiskt var på topp. Nästan i alla fall. Jag var inte trött och hängig och det kan jag lova. Men sen älskar jag SO så det kanske bara är att jag råkar vara aktkiv på varje lektion?

Engelskan efter SO:n är lite menings att nämna här i bloggen för inget speciellt hände. Däremot hände det grejer på lunchen. Matiga grejer. MATKRIG!
Min kommentar: TYPISKT vår skola.
Men det var så kul att kolla på. Det var ju mycket folk och vi som satt en bit från det hela (thank god) såg bara bestick/tallrikar/mat/mjölk flyga runt i matsalen i SLOWMOTION. Sen var det kul att se folk som "flydde". Om man inte visste att det var matkrig skulle man nog tro att de släppt en bomb där med tanke på "flyktingarna", hahahah.

På MA/NO gjorde jag inte så mycket. Satt typ och snackade med Turken Dennis.

Fyfan, varför postar jag detta inlägg? Så jävla onödigt med tanke på vad... onödigt det är. HÖHÖ, som ni märker mår jag inte bra. I huvudet. HÖHÖH igen.

Kommentarer
Postat av: E L L E

Haha alla tycker att januari går så långsamt men jag tycker att den går superfort!
Titta gärna in på min blogg och skriv något sött:)

2008-01-31 @ 20:55:53
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0