Myströjor, I love you!

Jag tycker att det är okej att gå ut med myströjor. Fast inte alla. Det finns ju såklart alltid några som är gräsliga, men det är ju bara vad jag tycker. Den som har på sig den gillar den säkert mer än vad jag isf och det är ju bra, man ska ju  gå på sin egen magkänsla.

Nu när jag googlade runt lite hittade jag en webbshop som faktiskt säljer ganska fina kläder. Sköna ser de dessutom ut. Shoppen heter Dearly Beloved och är tydligen svensk.
Jag hittade några fina saker där som jag nog skulle vilja ha. Men en jag verkligen skulle behöva till dessa kalla dagar skulle isåfall vara den här tröjan. Det är inget speciellt med den förutom att den ser skön ut. Men jag tror det ser bra ut på en om man har rätt plagg och accesoarer till den. Speciellt eftersom det verkar vara en kill-tröja.
För de som är mer intresserade finns den på shoppen och kostar 550 kr.

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0