Lördagsplaner?

Vaknade för ett litet tag sen. Jag mår bra och det är bra. Mår ni det?
Den här dagen blir säkert riktigt kul. Det känner jag på mig. Men planer vad jag ska göra denna dag är inte riktigt klara, men kanske en filmkväll hos Johanna. Vad ska ni göra?

Är annars väldigt sugen på att sätta på mig riktigt slappa kläder. Benvärmare, tights, en riktigt stor och skön t-shirt och en lurvig halsduk. Mjau, vad skönt.

Vad händer annars i min vardag? Juste, smart som man är börjar man fixa naglarna lite med vitt nagellack och när det blir fel får man panik och drar en bit av handflatan över det stället som blev fel. Sen går man in till toaletten för att få bort det med aceton och vad märker man då? Jo, att man tydligen inte har aceton hemma. Life's just sweeeeet.

Förresten ni vet ju att Nicole Richie var gravid? Enligt massa rykten ska hon tydligen ha fått ett barn redan inatt. Spännande. Men det är en flicka vad jag hört och hon heter Harlow Winter Kate Madden. Gulligt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0