Let it snow (?)

Steg faktiskt upp för bara ett liiitet tag sen upp ur sängen och precis när persienerna var uppfallna ser man såklart det man inte trott man skulle få se, just det; SNÖ.
Jag som gått runt och trott att den första riktiga snön som kom nu i January skulle vara årets sista. Eller jag åtminstonde hoppades på det.
Men värst av allt är inte att det har snöat därute utan mer att det känns som om det gör det härinne i lägenheten.
Skumt, men när jag vaknade var det ju så jävla kallt. Tog direkt på mig en tjock, mjuk och skön kofta. Direkt.
Men det som saknas är egentligen ett Juicy-sett. Det skulle vara skönt att trippa runt på här hemma. Ett sånt måste  jag skaffa. Kanske inte direkt ett från Juicy Couture men jag har sett att H&M ibland brukar ha sånna till bra pris. Och på Cubus har man ju också sätt sånna. Sen kanske man ska skaffa ett par tofflor, kanske i fårull? Sköööönt.

image139

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh så mysig! en sån där skulle jag också vilja ha. men i rosa. lite cliché men ändå XD

2008-01-06 @ 18:41:30
URL: http://jssca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0