It's Sunday but where's the sun?

Fan då, det är söndag IGEN. Egentligen skulle jag mer än gärna vilja skriva "jag orkar inte gå till skolan imorgon", men jag ska försöka sluta vara negativ mot skolan. Det kanske går bättre med betygen då?
Jag ska från och med nu försöka tänka positivt när det gäller skolan, typ "Vad najs, det är skola imorgon. Jag får verkligen inte komma försent". Hehe, det där lät dock väldigt sarkastiskt, men jag ska verkligen försöka med den här akten att lura mig själv och se vad den leder till.

På dagens schema står plugg, någon halvtimme med träningsmaskinen, en härlig dusch och mycket bokläsning. Då ska vi se hur det går med det. He-heepp.

Förresten, jag älskar sommaren och längtar så mycket efter den. Typ verkligen så mycket att jag börjat fantisera om den. (Psyco). Den här sommaren ska i alla fall bli den bästa! Vilka är med mig?

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Det beror ju på snookarna och om det blir någon turne:D då blir det lätt bästa sommaren ^^

Den funkar iaf super för mig :P

2008-01-13 @ 16:04:46
URL: http://jytte.blogg.se
Postat av: SOFIA

Jytte: Jo, sant. Förresten, vet du något om de släpper nya låtar snart? (:

2008-01-13 @ 16:07:14
URL: http://sofius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0