FREDAG!

Allt är bra med mig. Det är fredag och jag är väldigt lycklig. Jag älskar allt och alla just nu.

Skoldagen var skön. Det var inte så mycket att jag kände "AAAAAAAAAAAAHR". Förutom på franskan, som var sista lektionen för mig. Jag och Johanna var galna. Vi orkade inte med vår lärare. Vi tänkte nästan gå ut på lektionen och gå hem eller nåt. Vi störde väldigt mycket.
Sen gick hela franskagruppen efter att vi slutat till expeditionen för att klaga på vår fransklärare. De lyssnade, men de sa något irriterande såsom "men nu är det ju så att ni bara haft henne ett kort tag" eller "men vet ni vad? ni allihoppa kan väl ta och skriva en lapp för att beskriva vad ni tycker om henne och vad hon bör ändra!". Skitkul bah "Hej. Vi gillar inte dig eller din undervisning. Förlåt. Men kan inte du säga upp dig?"
Nej fan, nu låter jag som en gnällig idiot som alltid går runt och hatar folk. Men jag hatar inte henne. Jag bar inte gillar henne.

Juste juste, igår kom Ellos grejerna äntligen. Pumpsen behåller jag lätt, även fast det inte riktigt går att gå i de så bra, men man lär sig. (Hoppas jag). Jackan är påväg tillbaka. Sorgligt men sant. Den var inte alls lika fin i verkligheten. Muddarna var ju i något glittrigt tyg och modellen i sig var skitkort, typ till naveln.

Jag kan inte fatta att jag inte träffat Gisella på mer än sex veckor! Hon har ju varit i sydamerika. För länge. Jag har hunnit sakna så jävla mycket efter henne. Hon kommer få en örfil av mig för att hon varit borta så länge. Men snart landar planet till Sverige och då jävlar ska vi snacka asså. SEX JÄVLA VECKOR! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0