Förtrollad

Glömde ju att säga att jag såg Förtrollad i fredags. Som tur inte själv, det blir väl tråkigt att vara på bio själv liksom. Eller? Jag har aldrig gjort det så det gör det svårt för mig att dömma. Men vad jag gillar är att gå med just kompisar på bio. Det är skitkul, det blir liksom ALLTID kul.
Och fyfan vad jag kom och tänka på att jag babblar mycket om en sak. Jobbig men stolt, hah.

Vad jag tror jag föröker komma till är att jag var på bio med Camilla och Pinar som jag inte träffat på runt en miljon år sen. Nej men ett jääävligt bra tag i alla fall och det är synd, vi var liksom bästisar alla tre en gång i tiden. Nostalgi på hög nivå härborta.
Det var i alla fall jätte kul att träffa de, de har ju förändrats en hel del, men de är fortfarande samma underbara människor jag en gång flyttade ifrån. Jag ska träffa de mer det här året och det är jag säker på. Nästa underbara barndomsvän jag ska träffa snart råkar heta Proma. Och hon är bäst. Ska bli riktigt kul att träffa dig nu på måndag, älskling.

image138

Men juste, ni kanske undrar hur filmen var? Egentligen är det enda jag vill säga Disney. Inga negativa påhoppningar här inte, jag älskar ju Disney. Även fast jag är fjorton. Men jag tror faktiskt på att man aldrig växer upp tillräckligt för att sluta kolla på Disney, det är ju så himla  roligt. Någon som vill se en Disneyfilm med mig snart? Haha. Asså fortfarande, fyfan vad jag babblar om en och samma sak om och om igen.
But anyways, filmen var bra, rolig, lite småfånig, men rolig som sagt. Massa drömprinsar i en och samma film. Eller i alla fall två. Och såklart ett sånt där "och de levde lyckligt i alla sina dagar"-slut.

Kommentarer
Postat av: systugan

åhh den vill jag också se :)

2008-01-06 @ 13:12:50
URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0