flower power

För bara något år sen var jag i stort sett helt fast vid saker som hade ett speciellt mönster, nämligen blommigt. Jag älskade att fynda saker som hade just det mönstret. Dock fanns det ju inte alltid många klädkedjor som hade det. Kan nog fullständigt bero på att det inte var så "inne".

Nu känner jag mig lite osäker. Skulle säkert kunna gå runt med något blommigt, men helst gärna accesoarer och detaljer och inte en hel klänning. Men nu när det verkligen verkar vara "the next big thing" så syns ju blommiga saker ÖVERALLT.

De här skorna från noir et blanc (som är ett ganska nystartat märke) skulle jag verkligen vilja strossa runt i på sommaren. Eller våren. De är ju coooooola.

image215
blommor ÖVERALLT

Kommentarer
Postat av: milk

jaa de skorna är underbara!

2008-01-24 @ 11:08:05
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0