Den som kom på den här grejen är fan ett geni!

Är typ precis ganska hemkommen från stan. Jag orkade inte vara där så länge, det var liksom jobbigt att bli pttad åt höger, sen vänster. Och sen var mamma lite klantig som glömt sin plånbok i en kappa som var hemma och hon skulle köpa två längder gardiner som gick på det jag hade kvar på kontot så hon fick låna mina pengar, men alldeles snart är de tillbaka på kontot. Fyfan, nu ska man ju ha ett jobb, hah. Men jag tror jag behöver lära mig typ någon teknik så att jag har pengar kvar på kontot ungefär hela tiden och mycket också. Kanske ska man sluta gå ut och shoppa NEJ, jag skojade bara. Det skulle aldrig funka, no mather what.

Men vad jag kom hem med var ju typ ingenting, men ändå någonting. Det blev ju endast ett lypsyl (typ 52855654 i samlingen) och en SMART kam grej. Den ser typ ut som en plattång, men istället för de där värmeplattorna så är det massa borststårn. Skitsmart. "Uppgiften" den har är att platta håret, och det gär den också. Jag tror den kommer vara ett måste i min vardag så småningom. Let's see. Men till männsikan som kom på idén: TACK, du borde fan få något pris för den här smarta uppfinningen!

Jag och mamma hade tänkt åka till stan imorgon med, fast den gången med pengar med oss, haha. Nejmen då ska jag fan ta och fynda de absolut sista sakerna. Haha, den här mellandagsrean kommer alltså aldrig sluta. Och det är ju fortfarande inte en mellandag? Kanske man borde kalla det för en tidig januari rea. Även fast det inte ens känns som Januari. Det känns som om tiden har fastnat på 27:e December, eller vad säger ni?

Hm, what more innan jag avslutar det här inlägget? JO JUSTE, snart ska den här rishögen till dator (kan man ens kalla en data för rishög? whatever!) bytas ut mot en ny fräshing. Men nu gäller det bara att leta efter en som passar min dataförbrukning.

Och förresten hörrni, bara 6 dagar innan skolan börjar igen. Är jag beredd? I don't know. Då kanske jag inte är det? Jag är jävligt tveksam i alla fall och det är nog det ändå jag kan säga för tillfället.

Men ha en fortsatt bra dag! (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mellandagarna är ju mellan jul och nyår, men de kanske håller i sig till trettondagen som är på söndag? Haha, nej jag vet inte. :P

2008-01-02 @ 19:11:42
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Sofia

Emelie: Såklart jag vet, men det är ju 2 januari idag, men det kanske inte är mellandagsrea, utan butikerna kanske bara säljer det som blev över. (:

2008-01-02 @ 20:07:56
URL: http://sofius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0