Brun utan sol, give me!

Jag brukade för ett ganska bra tag sen (nu snackar vi precis innan sommaren) smörja in mig lite småtte med Natusans BUS-kräm. Den var bra och färgen kom snabbt och höll ganska okej länge (kan man ens säga så?).

Anledningen till att jag slutat använda BUS-krämen är för jag vart ganska brun men nu börjar jag bli riktigt blek och jag gillar inte det. Jag är en sån människa som helst gärna skulle kunna vara brun året om. Eller vilja, vill säga.

Nu vill jag helst av allt ha en riktigt bra BUS-kräm. En som hämtar tillbaka min härliga sommar-bränna. Den Petras kompis Jessica använder är typ verkligen OTROLIGT BRA. Eller mer åt bäst-hållet! Den heter St tropez och finns att köpa på Cow's webbshop eller på NK för 350 kr.

image149
Bild: Petra

Kommentarer
Postat av: krusee

bra tips! tack!

2008-01-07 @ 22:07:39
URL: http://krusee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0