Beroendeframkallande

Cigaretter är beroendeframkallande. Det är också spel, speciellt det här. Ni måste testa det, fast jag varnar ju er, det är beroendeframkallande. Once your in you can never stop, haha.

Men vad gör jag annars? Jo förutom att sitta men en proppfull mage som kanske innehåller ett kilo onyttiga saker jag stoppat i mig på några timmar så lyssnar jag väl lite på musik och känner mig lite omringad av tallrikar och glas som jag till en ovana ibland brukar glöma att flytta på till köket. Bad Sofia!

Det blev som planerat ikväll. Vi drog till Johanna och kollade på drygt två filmer. "Black christmas" som typ är en gammal skräck film och lite av filmen "tretton"
Men sen drog jag och Emelie hem med bussen.

Det var skitkul hos Johanna, verkligen. Vi lärde på ett sätt känna oss själva bättre då vi upptäckte att hey, vi är faktiskt jävligt lättskrämda. Vi skrek liksom hela tiden och åt fel saker, haha. Jag tror Maria och Nikita spelade in lite när vi skrek. Mer sånna kvällar, tack.

Kommentarer
Postat av: lenie

tack! köpte den på monki för 550 kr! 50%...skynda fynda!

2008-01-13 @ 05:28:18
URL: http://ettblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevligt!

2008-01-13 @ 14:19:21
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0