Bamboo kärlek <3

Blev nästan överlycklig när Sussie mailat mig och berättat vart man kan hitta Bamboo örhängen här i Stockholm och det är inte långt ifrån mig. Stället ligger någonstans i söder. Kanske drar dit redan imorgon faktiskt. I så fall ganska tidigt för inann vi börjar skolan måste jag ju plugga lite, spec. med matten som jag skippat den sista skolveckan vilket såklart resulterade i att jag nu ligger efter. Och så får det inte vara.

Men alla butiker har väl öppet som vanligt imorgon, eller hur?

image125

Vill helst ha de på bild 1-3, men de sista är också SNYGGA.

Kommentarer
Postat av: johanna

vill du vara med och tävla om ett present kort på kicks på 100 kronor + en hemlis :) anmäl dig på min sida !

2008-01-01 @ 20:53:12
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Natalie

Ja det är vanlig arbetsdag imorgon så allt är öppet :D

2008-01-01 @ 21:00:32
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0