Adam Tensta-beroende!

Nog har jag märkt att jag på sista tiden blivit mer och mer besatt och beroenda av den bästa Adam i Stockholm. Nämligen Adam Tensta. Jag tycker han är så grymt bra, och det är han, eller hur? Dessutom har han Stockholms vackraste leende som någon radiopratar sa så fint.
Han är i mina ögon helt enkelt BÄST.

En sak jag är ledsen över idag är att om jag hade varit 18 år eller äldra så skulle jag faktiskt fått se Adam Tensta live. IDAG. På hans egna spelning! BHAPAHTRDRÅDRHDJGLSWÅR. Men en dag Tensta, då jävlar ska jag vara på en av dina spelningar. Eller flera!

357816-165
Bilden till höger är från gårdagens Grammisgala. Riktigt snygg och bra buskap.
CLOSE GUATANAMO BAY!


Kommentarer
Postat av: Bee boy

Ny video från Adam Tensta - Before U Know It.
Skicka vidare länken till andra som vill lägga upp videon på deras Blogg/Myspace/Hemsida etc
http://www.youtube.com/watch?v=Wro1-dQPHIg - Tack!

2008-04-07 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0