23 Januari

23 Januari. Redan 23 dagar av det nya året har gått! Otroligt är det hur snabbt allt går nuförtiden. Jag blir nog tröttare för varje dag också.
Idag kände jag att jag behövde unna mig en sovmorgon genom att slippa franskan. Jag är inte den typen som skolkar eller något, men jag frågade mina föräldrar först och jag fick faktiskt. Men om jag hade gått skulle jag suttit i klassrummet och vi skulle gått igenom precis allt vi hade läxa i och jag pallade inte. Sen efter fran skan skulle jag få gå runt och tråka i 40 min tills resten av klassen kom. Och det skulle jag inte pallat.

Resten av skoldagen gick väldigt fort och ganska kul var det. Dock har jag stört mig fruktansvärt mycket på killarna i vår klass. De har på senaste tiden blivit såna pain-in-the-ass som får en att säga "boys are toys" eller "mens are pigs". Varför? De är så jävla själviska och tänker absolut INTE på att resten av klassen kanske vill lära sig saker. Vad de gör är att vara kaxiga, idioter och pratiga. Att inte prata om att de är omogna som in i helvettet.

Efter skolan ringde Emelies mamma till Emelie och frågade om hon och jag ville jobba. Det var redan planera att Emelie skulle göra det, men när de frågade om jag ville så hoppade jag nästan av glädje och tackade självfallet ja. Tack så otroligt mycket!
Jag blev ju skitglad för jag har ju tjatat hur länge som helst på att jag är i behov av ett extra jobb då och då.

Emelie och jag jobbade på olika apotek (juste, glömde ju berätta vad vi jobbade med. Men på apotek som sagt) i dag, men kanske vi jobbar tillsammans någon gång? Det skulle bli kulkul.
Det var riktigt kul på jobbet idag. Haha, fan vad pampigt att säga "jobbet".
Hann göra lite saker under tiden jag var där, även fast det inte var skitlänge. Men att plocka upp beställda varor fick jag göra. Som sagt, enkelt och roligt!

Efter jag jobbat åkte jag t-bana hem med Emelies mamma och sen gick jag hem och sov. Alltså är jag väldigt trött just nu för jag vaknade för ett tag sen. Förlåt för det otroligt slarviga inlägget. Men som sagt, jag är mucho trött.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0