2008 is the new 2007

Haha, visst är rubriken bäst? Hittade den på Promas profil @ playahead.

Shit, det är ett nytt år. 2008. Kan ni fatta det? Känns nääästan fortfarande som 2007. Men tycker ni inte att 2008 började jävligt mörkt. klockan är liksom lite över fyra på eftermiddagen, men ändå är det skitmörkt, men det kan ju bero på snön osv. Den kom ju tillslut! Snön alltså. Men lite sent kom den väl ändå? Men som man brukar säga: hellre sent än inget/aldrig.
Jag har bestämt mig att det här året ska bli det bästa hittills. Men sånt kan man ju egentligen inte bestämma, men fan vad kul om det blev det. Hoppas.
Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska bättra mig. Alltså jag, haha. Men jag ska bli en bättre person, även starkare. Sen ska jag satsa hårt på studierna. Göra det bästa av vardagen som det bara går. Försöka att inte bli skoltrött så snabbt som den senaste terminen. Sen ska jag bli nyttigare, äta mina sötsaker och träna mer.
Om jag går efter de här kommer jag nog må mycket, mycket bättre och vem vill inte det?

Sen har jag tänkt på en sak, nytt år nya tag? Många har jag ju precis skrivit ner, men de var ju bara personliga så nu över till bloggen. Tycker ni jag ska fortsätta blogga här på blogg.se, eller kanske flytta någon annanstans? Vad tcker ni jag borde förändra/förbättra med bloggen? Vad skulle ni vilja se mer av?
Fast komihåg när ni fyller i svaren att det här är min blogg och den är personlig, men jag säger inte att ni inte gör stor påverkan på bloggen, för jag märker ju vad ni tycker verkar kul och mindre kul. Nejmen vad jag försöker komma till är att jag försöker underhålla er på ett sätt, men samtidigt måste man tänka på att det här är MIN blogg.

Ha en god fortsättning, hoppas erat 2008 blir bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0