15 dagar har redan gått

För 15 dagar sen var det ända man kunde höra och se ljudet av fyverkerier, nu är det något helt annat. Vad har jag dock inte riktigt kommit på. Men böcker kanske? Lärarna har ju nästan helt serist bombat oss med böcker.
Men ja ni, jag skulle ju vara positiv när det gäller skolan så fine. Men min franska lärare tål jag inte längre. Trodde inte en människas gälla röst kunde gå mig på nerverna så mycket. GMSKDODEJHFJ.

På lunchen idag har jag och Dita skrattdamp. Så fort vi fick ögonkontakt brast vi ut i skratt. Det var så pinsamt och inte nog med att vår mentor satt brevid oss och pratade. När jag skulle fjäska och vara allvarlig möttes jag av Ditas blick och sen som sagt skrattade jag ihjäl mig.  Förlåt, det var inte meningen T-B, haha.

Om runt en halvtimme börjar dansen och jag hoppas verkligen inte att den är inställd som förra gången. Jag vill faktiskt dansa!

Kommentarer
Postat av: Proma

Vad sägs om Berit? Berit och Berta :) Perfecto ;D

2008-01-15 @ 22:52:11
URL: http://metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0