X_X

Jag är inte död, det är bara min blogg som råkat gå och bli det. Men oroa er inte. Den har återuppstott. Som ni ser.
Förresten nu när jag tänker på det så är jag också död. Ögonlocken håller på att falla samman och jag luftar min hjärna genom att gäspa hela tiden. Fy vad trött jag är!
Men en dag är det kvar, sen jävlar ska jag sova ut i en vecka. Plugga ska jag också. Kanske jobba. Shoppa är det garanterat att jag ska göra.

Förutom att sitta som en trött jävel i egen hög person så lyssnar jag på en jävla playahead-cover. Denna gång en med typ blackeyedpeas Where is the love-beats med kända låtar som spelas i takt. Det låter för överdrivet. Några av låtarna är ju riktigt Atomic-Kitten-låtar som bara ger en flashbacks.

På tal om playahead så hatar  jag när idioter som man inte känner skriver någon fullkomligt konstigt till en. Idag fick jag ett gb där det så knäppt stog:
efter_festen  | idag 16:56 [hemligt]
                                             
du är ju bara för mkt eller hur:P?
  1. Känner jag dig?
  2. När du endå tog tid att skriva till mig kunde du väl utvecklat ditt påstående?
  3. Enligt din profil ska du vara 19 år. 19-jävla-år. Till och med jag ser det här som omoget. Att killar utvecklas lite senare än tjejer är jag medveten om, men såhär mycket? Det var något nytt.
  4. Vad förväntade du dig för svar? "Ja, hahahahha jag är fööööör mkt (även fast jag inte förstår på vilken sätt du menar. Tönt.)" Sorry hörru du, men det svaret får du leta efter någon annan stans.
  5. HAHAHAHA, varför skrev du "hemligt" om jag ändå inte känner dig och att ditt gb var onödigt? haha, PUCKO.
Nej, nu ska jag duscha, sen blir jag lite sängliggande. Inte för att jag är sjuk eller nåt, men trött tror jag det heter. Hah. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0