Saturday tråk dag.

Sitter och kollar på Grammy Awards som visas nu på den lite underskattade kanalen Kanal 9. Pappa satt också och kollade med mig, men försvann nyss. Jag förstår honom, just nu visas ju operasång som någon Italienare framträder. Nästan för drygt för att vara sant.

Igår kom pappa hem med en stor present till mamma då hon fyller år snart. En stor jävla LCD tv. Vi firade det igår genom att kolla på Into the blue med Jessica Alba (okej, jag och Mickey tittade på det. Pappa satt vid datorn).
Jag är glad. Liksom:
  1. Jag kan njuta av en 42'' (?) TV varje dag.
  2. Jag kan njuta av den gammla 28'' TV:n som trevligt nog flyttas in till mitt rum. YEAAH.
Såg även Nacho Libre imorse runt elva med Mickey. Den var så jävla rolig att jag ständigt satt och garvade. HAHA, bara jag tänker på det blir jag lite fnittrig. Tihi.

Resten av dagen tror jag att jag tar det lugnt här hemma. Kanske kollar på fler filmer och pluggar lite. Det sistnämnda är nog ett måste. Jo, det är det. Då var det bara för mig att komma ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0