popcorn

Måndag. Monday. Bajsdag. Shitday.
Flummday skylle jag nog hellre vilja kalla det. Eller flummdag.

Tänkte faktiskt vara otroligt stygg och låta bloggen vila idag, men min blogg är tuff, alltså skriver jag i den. Fast den egentliga ursäkten till att jag inte hade tänkt blogga var att jag inte orkade och ville glo på tv:n istället. "LATMASK" får ni kalla mig nu. Men bara nu.

Skoldagen var minst (ja, MINST) sagt flummig. Max sagt galen. Men så är ofta måndagar i vår skola. Man har inget att göra, bara glor in i tavlan utan att fatta något, sen när man placeras i ett grupprum för att jobba självständigt gör man allt förutom att jobba (självständigt dessutom). Eller vad säger ni, tycker ni man jobbar mycket genom att sitta en kvart och slå på killarna som om de vore levande boxningsäckar? Shit, jag måste verkligen leta efter ett ställe att boxas på. Tycker lite synd om killarna. FÖRLÅT, hah.
De teoretiska lektionerna var inte de ända tillfällena jag "råkade" ge mig in på killarna. Jag erkänner att jag gjorde det på Idrotten. MEN de får skylla sig själva. De kastade bollar på mitt huvud 3149614478936 gånger. Dampade jag? Oui madame. Runt 3149614478936 gånger jag med.

Efter skolan drog jag och Emelie till synoptik (då Emelie skulle kolla priset på någon synundersökning) och sedan efter till livsmedelsbutiken som ligger brevid. Där köpte vi upp de fem kronorna jag hittat i jackfickan. Varenda krona gick till godis. Efter gick vi ut som glada barn på julafton. Med den känslan i alla fall.
När vårt godis nästan var slut var vi hemma hos Emelie. Där åt vi mellis (hur töntigt det än låter när man säger det. Mellis. GEEK) och sen låg vi och snackade ett tag i hennes säng. Jag läste även lite ur boken hon hade där på sängen. Vad vare den hette, "Träna hemma"? Där stog det att det var nyttigt att äta popcorn till kvällsfika. Fika? Mer kvällsmat. Eller snack. Eller nåt.
Nu tror jag att jag ska fixa lite popcorn bara för det. Sen visas T wo and ahalf men om två minuter.

CIAO.
image300

Kommentarer
Postat av: Soffie

har oxå haft en skitdag idag,hatar att va trött!!!
Nice blogg har du:O)

2008-02-04 @ 21:14:53
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Emelie

mellanmål på kvällen om man blir sötsugen ;D

2008-02-05 @ 08:01:03
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Olivia

mysig blogg.

2008-02-06 @ 11:12:47
URL: http://bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0