alltochinget.plusinget.

What's up people? Själv sitter jag här och tuggar tuggummi. Trevligt värre. Speciellt när man får leka barnslig och göra små bubblor. De är meningslösa. Egentligen. Man blåser liksom ut de i väntan på att de ska spräckas. Det kallar jag meningslöst, men ack så roliga de är.
Förresten, blir jag stadsminister en dag ska jag se till att tuggummin ska bli gratis till ALLA. Hoppas ni vet vem ni ska rösta på om några år?

Förutom att larva mig med tuggummit kollar jag lite smått på My name is Earl. Eller som TV6 så fin (fult) säger "My name is ÖL". De har sagt så för länge asså. Nästan sen serien började visas där och på TV3. Vadå nästan, det har ju gjort det hela tiden!
En fråga till de: hör ni inte att det låter fel?

Innan jag avslutar detta konstigt onödiga inlägg skulle jag bara vilja spy en skvätt på cigaretter/alkohol/snus. USCH så äckligt. Jag är glas att jag, personligen inte håller på med sånt skit. Dock är jag lite ledsen för de som gör det. Eller jag tycker synd om de på alla möjliga sätt.
Försökte idag få en kille i klassen att sluta med skiten (snusa i hans fall) men jag tror inte bara min åsikt hjälper honom.
Sverige bör ta tag i det här med tobak och alkohol mycket hårdare. Höja priserna ännu mera eller något vettigt. Nästan så att man låter folk dö i cancer utan att bry sig bara genom att tänka "ääh, det är hans/hennes beskymmer!".
Nej nu ska jag inte skriva en uppsats, men jag kände att ni bör få veta lite om vad jag tycker.

bon nuit

Kommentarer
Postat av: emma

haha, tuggummi är äcklit ju (A)

2008-02-05 @ 07:28:44
URL: http://emmisftw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0