Vinterjacka

Fan, tycker inte ni att det har blivit så jävla mörkt ute? Och inte heller så varmt är det, det är ju nästan svinkallt.

Jag har bestämt mig för att köpa en vinterjacka snart. Vet inte riktigt vilken men tror på den här Everesten. Kanske inte världens finaste, men det är endå en vinterjacka vi snackar om och jag har lärt mig (från förra året då jag letade efter en fin, men inte hittade en så jag gick runt med en höstjacka typ hela vintern. SMAAAART) att man inte kan hitta en goregoeus och varm vinterjacka, hur mycket man än letar. Alltså tänker jag inte bry mig så värst mycket om den är fin eller inte. Lite såklart, men inte för mycket.

image3
Everest jacka, Stadium, 899 kr. Finare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0