Välkommen till min nya blogg!

Hallå, Hallå. Hoppas ni känner igen mig från min gamla blogg. Om inte tänkte jag berätta jävligt kortfattat om vem jag är. Sofia heter jag och kommer från en förort i Stockholm. 14 år fyllda hittills.
Intressen det har jag. bland annat skriva (som ni kommer märka), vara med mina underbara kompisar, shoppa (allt eftersom jag ÄLSKAR kläder etc.) och ha så kul som möjligt. Liksom leva livet. Musik älskar jag också. Vem gör inte det liksom?

Juste, min bakrund. Jag är själv född i svergie, men har invandrarbakrund då mina föräldrar är från Marocko. Bara så att ni vet, hehe. Skriv gärna om det är något du undrar över, eller över huvud taget. Älskar kommentarer!

Kommentarer
Postat av: jasmin

Alltid trevligt med en ny blogg! ;)

2007-10-23 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0