HÖSTLOV!

Varje gång det är höstlov känns det som om man går ut skolan, och belive me: det är en skön känsla. För tillfället i alla fall. Kände att mitt "batteri2 hade tagit slut så jag pallade inte en minut till med skolan.
Men om lite mer än en vecka är det dags igen. Då kommer jag säkert vara utvilad och redo för skolan. Och då kommer jag återigen tycka om skolan, vilket jag inte gjort typ den senaste veckan.

Men jaja, nu är det sportlov och vad ska jag göra? Inget speciellt faktiskt. Ta det lungt, träffa kompisar, åka till IKEA (typ idag med mami och papi), kanske gå på bio, åka in till stan och andra ställen och kanske fan jag glömde vad ;P. Men mer blir det ju! Annars som jag sa; ta det luuuuuuuuungt.
Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Little darling

haha :) jag ska bara vara hemma och ta det lungt :D

2007-10-27 @ 10:22:11
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Emelie

Höstlov är det ju, sportlovet är i typ februari. ;P

2007-10-27 @ 19:40:12
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0