Är det verkligen en vinterjacka?

En sak jag hatar med stora tjocka vinterjackor är att de just är klumpiga. Det är nästan omöjligt att ha en väska till de. Tänk er själva en stor fjortis-fjällräven med en väska på sidan. Det går liksom inte ihop. Och jag som alltid har en väska med mig no mather what, vad ska jag göra? Haha!

Fast jag hittade ju faktiskt en fin jacka på Stadium idag när jag var där med Emelie. Vet dock inte om den är tillräckligt varm. Känns inte som det. Den hade ju ett foder, eller vad det heter, inuti, men det såg lite mer ut som en vårjacka och jag vill ju inte frysa arslet av mig på vintern. Men jag vet inte, den var fin coh allt när jag provade den lite snabbt, inte klumpig eller nåt. Vi får helt enkelt se.

image15
Den är finare i verkligheten, jag lovar. 799 kr hos Stadium. Dcate är märket förresten.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det går visst att ha en väska på en fjäll?

2007-10-31 @ 10:11:06
URL: http://leppebomber.blogg.se
Postat av: Sofia

Såklart det går, men jag tycker inte det ser så bra ut. Det var det jag menade med att de "inte går ihop".

2007-10-31 @ 11:38:08
URL: http://sofius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0