Yippie ki-yay m-f!

Jag ser fram emot morgondagen. Känns som en massa roliga saker kommer hända. För det första är det ju lördag och vem älskar lördagar mer än mig? Sen att vi typ ska åka till ikea och köpa lite olika saker till mitt rum, som speglar, en gaderob (!), tv-hållare (eller vad fan det heter) och tre separata hyllor. Har under den senaste veckan försökt bestämma hur rummet ska se ut och nu har jag kommit fram till det. Fint kommer det säkert bli. Och jag kommer nog förhoppningsvis få plats med alla mina kläder i garderoben.

image18
Såhär ser då garderoben från Ikea ut. Fick be en från Ikea att maila en bild på den. Tack för "bilden"

Och vänta, jag är inte klar. Direkt efter Ikea ska jag hem till Gisella för att fira henne lite smått och förhoppningsvis ska jag sova över. Det kommer säkert bli skitkul och vi kommer säkert ha en massa att säga till varandra bla. för Nikita kommit tillbaka.

Då är det bara att fjäska lite för mami och papi. Yeeeep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0