Varför vaknar jag så tidigt?

Vaknade typ för en stund sen bara för att jag var tvungen att gå på toa *intressant* men sen fortsatte jag vara uppe. He-he. Nej men jag gillar morgonar nästan lika mycket som jag gillar kvällarna. Notera: roliga kvällar.
Tror att de andra familje. medlemmarna inte kommer vakna förens klockan 14:00, haha. Men det är liksom söndag, man brukar inte göra så mycket.

Men jag ska senare under dagen träffa Emelie. Vet inte vart eller nåt, men det löser sin ju. Vi sa igår kväll att vi skulle SMS:a varandra när vi vaknade och då när jag gjorde det fick jag ett svar tillbaka där det ungefär stog att hon vasr varken men att hon behövde sova om för att hon hade varit upppe till klockan 06:00 för att hon mådde så illa. Stackaren!

Jaha, då var det dags för mig att hitta på något. Kanske drar till ica och handlar lite småsaker, då mina föräldrar bad mig göra det. Eller så går jag senare och kollar på något roligt på TV nu.

Apropå tv så skulle jag ju se på den där "Ett hål i hjärtat", men innan jag hade tänkt göra det fick jag några kommentarer av er läsare där det stog varför jag inte borde ha sett den. Och till er: era kommentarer stämde verkligen. Försökte kolla mer än 5 minuter på filmen men det gick bara inte. Den var så meningslös/äcklig/ovälgjord/KONSTIG.
Istället kollade jag på 'Saturday night live' som gick på femman. Och vem var då gästartisten (även medverkande)? Jo, JUSTIN TIMBERLAKE. Åååh, jag blir så glad när jag ser honom. Han är fan bäst och grymmast! Rolig var han också, som fan. Sen SNYGG!


(utdrag ur 'Saturday nigt live', då Justinn var med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0