Repris?

Alla borde veta att producenten till Heroes, alltså Tim Kring, är ett geni! Man fastnar så himla enkelt för serien. Otroligt. Sen är det inte t.ex. bara tjejerna som fastnar, utan många olika människor. Till och med de man aldrig trott skulle göra det.

image50
Hayden Panettiere som är med i serien

Men en sak är skitsvår och det är att Heroes och Greys Anatomy visas samtidigt,fast på olika kanaler såklart. Det är jobbigt. Man vet liksom inte vilket program man ska välja. Och om man tar båda blir det också jobbigt, för då kollar man bara på lite av varje hela tiden, tro mig - jag har testat.
Men vet någon om det kommer repris på Heroes? Jag tror inte det gör det, men nån kanske vet bättre än mig?

Annars kan man ju gå in på typ den här hemsidan och se avsnitt från säsong ett och två, men det verkar bara vara delar hit och dit. Funderar starkt på att ladda ner songerna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, måste kolla upp när repriserna är! (:

2007-11-23 @ 23:00:40
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0