No comments.

Lite snabb "rapport" eller vad man väljer att kalla det:

  •  Jag fick MVG på en SO-uppsats jag gjort förra veckan.
  •  Jag har varit SKITTRÖTT heeeeeeeeeeeela dan' och det beror bara på en sak (om inte flera?): för lite sömn; började sova på riktigt runt klockan 05 och vaknade 06:50. Great Success säger jag bara.
  • Läs det ovan och förstå att jag verkligen höll på att somna på dansen. Ölskar det, men som sagt, att sova lite mer än två timmar är verkligen inte mycket.
  • Kontaktpersonen till veckorevyn-prao-skiten kan bara nås klockan 08-12 på morgonen/dagen. Vem är i skolan då om inte just jag? Hoppas HOPPAS vi slutar innan ett imorgon. Annars får jag ringa innan jag går till skolan och då får det fan heller inte vara så att hon är upptagen eller inte där!
  • Blev intervjuad idag av SR Megapol (radiokanalen, ni vet?). De kom till våran dans med någon 70-tals mikrofon-mojjäng och intervjuade några samt spelade in lite ljud. Undra när det kommer med på radio, funderar på att ringa och kolla med de imorgon.
  • Sen hade vi Hemkunskap-prov och det gick bra, tror jag får G+/VG. Eller jag hoppas i alla fall.
  • Imorgon är det en kort dag, vi får tio minuter extra sovmorgon på sovmorgonen, alltså börjar vi 09:30 istället för 09:20. Jätte mycket, haha.
  • Den här veckan har vi inga som helst prov, det ska firas, men nu ska jag duscha, sen blir det Ugly Betty och Desperate Houswives. Grejt. ;D

Puss på götten. ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

men det blir ju mer sovmorgon eftersom vi inte ska gå till skolan. ;D

2007-11-27 @ 21:58:40
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0