Nej nu jävlar!

Har märk att jag ändras hela tiden, från vecka till vecka. Eller kanske månad till månad? Men något liknande. Visst älskar jag förändringar, men när det gäller vikten hatar jag det, oftast. Jag vill gå ner typ 5 kg. Men jag tänker fan inte göra någon diet eller nåt. Kanske bara sluta äta sötsaker och småäta.

Jag sitter faktiskt och sneglar lite på skålen med chips som pappa hämtade in för ett tag sen. Jag ska inte röra den. Om jag ska kunna gå ner 5 kg måste jag fan anstränga mig.
Hade tänkt att jag kunde ta minst en kvart på träningsmaskinen/dag, sen inte dricka läsk förutom kanske på helgen, inte äta på donken, småäta eller käka kakor/godis eller liknande på vardagarna, bara en gång varje vecka (Lördag) och då i normala mängder och inte min nuvarande gam-stil. Hell no. Sen är det ju bra att vara lite hälsosammare, kanske dricka mer vatten på dagarna, äta mer fullkorn, frukt och grönsaker.

Vi får se hur det funkar, ska försöka skriva en liten rapport då och då. Hoppas ni orkar med mig asså, haha.


https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/357816/images/2007/ananaspaj_1195940988_4525678.jpgVS.image53

Kommentarer
Postat av: Gisella

nää sofia du behöver inte gå ner vafan tänkerdu med ? du är bra som du är. det är jag som måste gå ner fan, ush på mig

2007-11-25 @ 21:03:50
URL: http://giizmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0