ibland är inte matte min grej

http://www.epochtimes.se/pics/2007/06/17/xl/2007-06-17-xl--matte.jpg
(någon mer än jag som ibland kanske inte tycker att matte är ens grej, även fast talen på bilden är enkla? ;P)

Har suttit en bit av kvällen och on/off:at (haha, nytt ord or what?) när det gäller matten. Men det är alltid så. Man hittar något som är roligare att göra och man gör det. Fast ibland kanske man inte borde göra den andra saken. Som i min situation. Jag ligger ju liksom lite efter och ändå jobbar jag skitsegt + att jag som sagt gör en massa andra saker. Sen vet jag inte om jag kommer hinna jobba med matten eller något annat på söndagen, ska ju sova över hos Gisella (yep, lyckades övertyga de). Men kanske kan göra de på söndagkväll? Ja, varför inte? Haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

matte är aldrig min grej. men det går hyfsat på proven iallafall.. tror jag. shit vi har inte fått tillbaka dom ;)

2007-11-03 @ 16:12:46
URL: http://www.blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0