Finns det något finare?

Har för en stund sen kollat lite medan jag pluggat på ett Grey's Anatomy avsnitt (reprisen) och jag är nu alltså skitsugen på tårta. Fyfan vad gott det skulle vara just nu. sen skulle jag vilja kasta ut mina läxor och böcker från skolan genom första bästa fönstret. Men det kan jag ju inte. Tyvärr.

Förresten, vet ni vilken accesoar jag är fast vid? Runda örhängen. Har aldrig gillat de lika mycket som jag gör idag.
Det kanske bara är en periodsfråga, men de är så fina när man har på sig de, tycker inte ni det?
Billiga är de dessutom, iaf på H&M där de typ alltid råkar kosta 19,50 kr styck. Helt jävla underbart!


De på bilden är från H&M och kostar som sagt 19,50 kr styck.
Finns det något finare? Maybe, men kolla på de. Goregoues!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Less is more :)

2007-11-11 @ 18:45:48
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: Gisella

visst är dom sofia, för några månader sen skulle du ens aldrig tittat på dom

2007-11-12 @ 17:28:43
URL: http://giizmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0