F-R-E-D-A-G, så det så!

IDAG ÄR DET FREDAG! Älskar det, så jävla skönt. Fredagar är sånna dagar man kan sitta med familjer och kolla på allt strunt som visas på tv:n och kanske till och med somna framför den. So DAMN nice.

Men innan vi börjar "snacka" om ... det jag tänkt skriva så tänkte jag fråga er en sak? Vad tycker ni om min blogg? SKRIV!
Ibland känns det som ni gillar den men för det mesta känns det som ni inte gillar den nuförtiden, typ att ni gillade den, men när jag börjde skriva mer personliga inlägg så börja ni tycka den var tråkig eller nåt. Rätta mig om jag har fel. Dålig beskrivning, men hoppas ni fattar. Men glöm nu inte skriva vad ni tycker om min blogg, SKRIV ALLT ni kommer på, både nack- och fördelar.

Vadfan skulle det här inlägget handla om? Kommer inte ihåg riktigt, men kanske lite om hur min dag varit. Kalla mig ego, men jag kan ju inte skriva om hur era dagar varit, det skulle ju aldrig funka, men en simpel fråga ka jag väl kasta in: Hur har ER dag varit?
Min dag har gått snabbt och det var ju såklart skönt. På Engelskan fick vi tillbaka proven och vad fick jag? 35,5 av 40. Och då hade jag inte fått fel på några stora saker utan bara saker jag skrivit fel på svenska. Alltså inte fel, men jag skulle skriva samma sak fast ett annat ord för det, alltså det vi pluggat in och det som står i boken. Det är dåligt tycker jag, jag kanske kommer ihåg cool genom att tänka på att det heter "grym" på svensk, men läraren ville visst att det skulle stå "häftig". Är det inte irriterande?

Sen hade vi efter SO-lektionen Idrott och jag kan lungt inte påstå att jag hade tur då. Det gick åt helvette för mig med ... ALLT.
1) Vikarien råkade träffa mig på ett speciellt jävla ställe när vi spelade killerboll. Pinsamt för honom som bad om förlåtelse minst 18645524 gånger och pinsamt för mig.
2) Emelie råkade slå mig i huvudet med den där man sänker ner och det var inte skönt. Alls.
3) Det var badminton vi skulle köra och det är jag verkligen inte bra på, om bollen eller vadfan den heter (fjädern kanske?) är 7 cm ifrån mig så prickar jag inte. Dessutom så fick jag min tumme nästan klämd av Emelies och mitt eget rack. Hur lyckas man? Det gjorde i alla fall ont.

Den där vikarien ger mig otur alltså, haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

den är bra, ffs! älskar dig :)

2007-11-30 @ 22:01:40
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0