En extra söndag

Gooooooood morning sunshines! Vad har ni för er? Själv sitter jag med en femton-meters-hög med bara LÄXOR. Eller saker jag ligger efter med. Great succes, hörrni.
Men som ni märker är jag hemma. Kände att jag var tvungen så jag frågade mina föräldrar och jag fick! Jag blev lite chockad, trodde inte pappa och mamma skulle låta mig. Men ja, en extra söndag åt mig, det sitter ju aldrig fel.

Igår bloggade jag inte något alls, men jag har som alla andra min anledningar. Vi här hemma hos mig invigde och fixade ett rum - matrummet/matsalen. Alltså det är inte det nu, nu är det nämligen ett fint gästrum/litet vardagsrum med två fina gråa bäddsoffor.
Det är skitbra tycker jag, nu kan jag ju hämta mina köömpizar lite oftare. Kanske mycket oftare kanske?
Men det blev skitmysigt alltså. Vi lånade min brors tv och playstation 2 etc. hit sålänge tills vi köper en ny tv hit. Sen använde vi oss av lite saker vi hade i vinden och andra ställen, typ min gamla bokhylla (som vi flyttade på när jag fick en garderob), två bord som vi hade i vardagsrummet typ förra året (ett hörnbord och ett soffbord, båda i marmor) och en lampa vi nästan tänkt lägga upp i vinden. Älskar när man kan använda saker man lagt undan, men alltså bara om de är fina, haha.

Sen sydde jag också två kappor till gardinerna igår. De blev okej, men kanske lite för korta. Men fortfarande okej/bra.
En annan sak vi gjorde här hemma var att kolla på Babel - igen. Den här gången ville jag och min bror göra det med mamma och pappa, så vi gjorde det. De gillade också filmen och fförstog såklart allt de sa i filmen (i alla fall när de var i marocko, alltså marocko-scenerna). Tror att jag kan se den där filmen minst tre gånger till, jag älskar den alltså! Den är så hemsk att man blir arg! Speciellt när de var i marocko. Min pappa och mamma har alltid försökt säga till mig hur hemsk en diktatur är och hur människorna i en diktatur lever. Jag har såklart lärt mig och fattat det mesta, men för de som inte förstått är det skit bra att man ser filmer som just Babel.

Men nu ska jag gå och bli dränkt av mina läxor och allt annat. Det här ska bli sååååååå kul. NOT.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

då säger vi som så att jag blir den första som får sova där :D
hehe ;P

2007-11-26 @ 17:50:49
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Nikita

haha watch out du kommer ångra att du sa det där, vi kommer ! ;D

2007-11-26 @ 21:39:03
URL: http://nikitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0