Daniel Humphrey från Gossip girl <3

Har ju skrivit ett visst antal gånger inom en kort perior (rör sig runt drygt en halv dag) att jag ÄLSKAR Gossip Girl böckerna och nu tillochmed serien. Sen älskar jag även Dan Humphrey i serien som spelas av SNYGGA Penn Badgley. Han har allt: lite töntighet (tänk er Seth Cohen), manlighet och åååh, jag bara älskar honom. Han är perfekt. Har jag nämnt att han är rolig i serien också? nej. Men det är han.

image21
Chuck Bass (Ed Westwick), Nate Archibald (Chace Crawford) & Daniel "Dan" Humphrey (Penn Badgley)

Resten av killarna är också snygga och så, men de har inte "det" som Dan råkar ha. Och chuck vill man ju strypa ibland pga. att han är största drama-sökaren (är det ens ett ord? ;P)

Kommentarer
Postat av: Nikita

guud hela bunten är döds snygga ;D
jag har lite svårt o bestämma mig vem som är snyggast än får väl se hur det blir under loppets gång ;D
mahaha, påminner inte chuch dej om någon ? (A) ;D

Nikitas.blogg

2007-11-04 @ 21:19:58
URL: http://nikitas.blogg.se
Postat av: Gisella

oh DAAAAAAN , mumsi

2007-11-07 @ 17:59:24
URL: http://www.giizmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0