19 November

Idag är det Måndag den 19 november vilket betyder att det är Prison Break ikväll och imorgon blir det "löningdag" för mig. Låter så barnsligt att säga "barnbidrag", haha. Men lite cash är aldrig fel.
Vad ska jag köpa då? Hm, mkt saker känns det som. Skulle vilja ha den där Veet shower grejen, ni vet? Sen måste jag ha en svart eller grå vanlig kofta från Gina Tricot. Sen skulle jag gärna vilja ha en skjorta, men vi får se hur det blir med den saken. Vantar står ju såklart också på listan. Och vanliga runda örhänen i silver och guld. Kanske något fint nagellack? Men juste, kan inte hålla på att köpa småsaker, ska ju faktist ha en del pengar till vinterskor; mamma ska lägga på lite pengar om det fattas (vilket det säkert kommer göra). Men en sak jag inte får glömma är linnen! Måste verkligen ha ett svart/vitt/grått linne. Verkar inte som om jag har!

Nog om det, tänkte skriva lite om vad som hände dag. Inte för att jag tror att ågon hittar det som intressant, men det underhåller mig.
Idag var det ju ingen vanlig skoldag, vi skulle göra Digitala Berättelser så vi drog, hela klassen, in till Medborgarplatsen. Det var ganska kul, men som Nikita sa: DRYGT. Men även pinsamt i början när vi skulle spela in ljudet eftersom det satt en tjej som lyssnade på vad vi sa och det var ju pinsamt eftersom vi drev mycket i våra olika historier. Alltså vi sa ju sånna roliga saker som vi tycker är kul, men som kanske inte alla försår, alltså förortsspråk typ som "det e chill bruder, just hangin'". Hahahah!
Men efter vi spelat in och så drog hela klassen till vad om inte DONKEN. Där åt vi gott och fett, sen drog vi oss upp till stället vi vart på innan och fortsatte en kort stund till. Sen slutade vi och då var klockan inte ens 13:00!

Efter det så drog jag, Emelie, Dita, Nikita och Gisella hem till mig. Vi chillade och gång på gång kom min mamma in till mitt rum och börja snacka med oss. Det var pinsamt, men haha jag älskar henne ändå!
Sen när några av oss satt framför datan så hittade vi denna blogg. Den var skitkul att läsa igenom, men pinsamt var det för insändarna. Tyvärr verkar det som bloggen är nerlagd, vilket är synd.

Det var typ min dag.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Aha...där ser man:)

2007-11-19 @ 18:32:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Emelie

MÅSTE OCKSÅ SHOPPA!
men jag vet inte vad ;o haha, shit

2007-11-19 @ 21:25:37
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0