TRÖTT

Dansen börjar om lite mer om en halvtimme och jag är skittrött. Är rädd att jag ska typ lägga mig i soffan och råa sova sen inte vakna på några timmar. I och för sig, det skulle vara skönt, men eftersom det är sista dansen på den här terminen så går jag.
Det ska bli skönt med lov, tycker inte ni det? Bara sova ut och  ladda batterierna inför en ny jobbig termmin. Men nästa termin ska jag satsa mera. Försöka höja mina VG till MVG och inte försöka sjunka alls. Det får vi se om jag lyckas med. Men jag vill, och jag MÅSTE. Men nu tänker jag inte skriva något mer. Den här tiden kan jag tillbringa att vila i soffan. Och inte försöka sova, haha.

PUSS PÅ ER.

(juste, glömde en sak. Jag får bara mer besökare hela tiden och det är jättekul, så till er nya VÄLKOMNA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0