Saker jag är extra förtjust i

 Blev utmanad av Suzanna att skriva en lista med max 10 saker (och minst 5) som jag är extrra förtjust i och gärna skulle vilja ha. Enjoy yourselves! 

  1.  Skinnjackor. Jag lyckas aldrig spara till en alltså är det svårt att köpa en, men en dag snart ska en sådan bli min. Gärna den från H&M som jag bloggade om igår. Den var ju najs och hyffsat bra pris på. Skinnpaj, come to momiii.
  2. Jag skulle sett The Bourne Ultimatum på bio, men jag hann inte. Fast nu finns ju den på dvd, så jag skulle inte banga på att köpa den snart. Två timmar (om inte mer?) med en het Matt Damon tackar mean helt enkelt inte nej till en dag som denna. Sen är de ju så damn spännande.
  3. Den tredje punkten måste jag skriva in en dator på. Har länge  önskat mig en ny och mamma har lovat, så om cirkus två veckor får jag förhoppningsvis en ny dator. Äntligen, då slipper jag låna familjens laptop.
  4. Jag kom på att jag är väldigt in to t-shirtar med gryma tryck. Så om någon snäll själ skulle skänka mig några skulle det sista jag gjort vara att tacka nej.
  5. Nu tänkte jag att punkt fem skulle vara en riktigt dröm punkt. Under de senaste åren har jag gått runt och drömt om min framtid. Speciellt vad jag vill bli. Det har varit och är svårt att tänka på vad man vill bli, men jag blir bara glad när jag tänker på drömmen som en journalist. Helst på en skojig redaktion och med roliga uppgifter.
  6. Jag har under senaste tiden börjat älska en sorts sko. Just sneakers. Jag fattar nu längre inte varför man kan hata de (om det nu finns människor som gör det, haha). De är ju typ så bekväma och oftast så grymma och fina. En rad me sneakers på skohyllan tackar Sofia inte nej till.
  7. Örhängen. Jag tycker ju att örhängen är skitfina och nuförtiden har jag nästan slutat köpa och använda halsband, jag har kommit på att jag älskar örhängen mer. Men sen kanske det bara är en periodsfråga, men än så länge har jag inget emot att frossa i örhängen. Give me, liksom!
  8. Sista, men nästan en av de bästa punkterna. En kille som verkligen är perfekt. Snacka om att drömma, men alla i vår skola är ju fan omogna och det går verkligen inte att snacka med en enda av de. Jävla killar och krångliga hormoner. Men hur är den perfekta killen för mig? Jo,  en man kan prata med, som förstår en, som stöttar en, har humor, inte är trött på livet (haha) och aaaah. Så mycket man kan skriva här. Men vore det inte fantastiskt att hitta en sån?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skinnjackor och T-shirts med snygga tryck är ju såå snyggt! Fick dock sälja min älskade skinnjacka då magen inte får plats i den, och jag inte vet om jag akn ha det efter graviditeten. Det gjorde lite ont hjärtat ; (

2007-12-17 @ 16:25:58
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Sussie

Jätte fint!, gillar att det står mycket, väldigt intressant att läsa!

Kram Sussie!

2007-12-17 @ 22:32:48
URL: http://Smootie.blogg.se
Postat av: Sussie

Grattis du vann utmaningen!
Ger du mig din adress så får du hem den lilla överaskningen!
Kram Sussie!

2007-12-22 @ 02:18:30
URL: http://Smootie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0