Magnus Betnér

http://www.biljettcentrum.com/bilder/evenemang/ffffCJtt.jpg

En av mina favorit stå upp-komiker har namnet Magnus Betnér. Han är SÅ JÄVLA BÄST. Allt han säger är draget ur verkligheten och är inte som de flesta andra som måste skämta däremellan för att skämtet ska bli roligt. Han sger bara det som är sant och det säger han på ett sätt som gör att vi förstår det, tänker på det och skrattar åt det.

Jag är glad för att jag fått ställa honom en fråga, den löd såhär: Du väljer att skämta om allting, varför?
HAN SVAR: Därför att jag tycker att det är viktigt att man visar för folk att det som är heligt för en del människor inte är det för andra. Att skämta om sådant som folk tycker att man inte borde skämta om tycker jag är ett bra sätt att visa det.

På Kanal 5 om ca 5 minuter kan du se hans humorprogram som sänds i en timma. (Jag rekomenderar STARKT)
Programmet heter Magnus Betnér - Inget är heligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0