Jag vill jobba!

Jag är just nu grymt avundsjuk på att Emelie får jobba på ett apotek någonstans här i stockholm. Hur kul och bra som helst. Jag ska till sommare försöka fixa sommarjobb, men jag har märkt att det blivit hårdare att hitta eftersom det är många som söker varje år. 
Jag får varje månad en bit av barnvidraget av mina föräldrar men jag tycker att det fortfarande inte räcker. Det är mycket man vill ha och göra som kostar pengar speciellt i den här åldern, skulle jag tro. Och sen vill man ju tjäna sina egna pengar också.

Har någon utav er några som helst tips så är ni mer än välkomna att skriva de till mig, här och nu.

Jag är beredd på att ta det bästa möjliga jobb som helst och det kan vara allt från barnpassning till extra jobb i ett café. Kom med tips nu bara! Och förresten, ni behöver nog inte skriva "sälj tidningar för aftonbladet" för det är jag nog inte alls mycket intresserad av. Men tack (?) ändå.

KOM IGEN; ÖS IN MED TIPS!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbade typ bara två timmar, men lite pengar blev det i alla fall. :) Ska jobba en dag till sen igen kanske. ;P

2007-12-22 @ 14:08:36
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Marie-Louise

Sofia, det kanske går att fixa ett sommarjobb som varuplockare till dig med på apoteket. Ska kolla med min chef ;) / Marie-Louise (Emelie´s mamma)

2007-12-24 @ 10:57:49
Postat av: Sofia

Emelie: jo lite i alla fall. Men var det kul? ;D

Marie-Louise: åh, vad snällt av dig! verkligen! ;D

2007-12-24 @ 14:41:53
URL: http://sofius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0