I'll kick your butt!

Jag tror inte en enda utav er kan gissa vad jag gör alldeles för tillfället.
Jag kollar in hemsidor som erbjuder kickboxning! Det känns lite konstigt. Har ganska länge velat börja på just kickboxning och det beror ju dels på att jag tycker det verkar kul och sen att jag lätt får fram min aggresiva sida genom att tänka på saker som svek och så vidare. Sen får man ju väldigt bra kondition och det är aldrig dåligt, speciellt inte för mig som faktiskt skulle kunna behöva det.

Priserna kanske inte är jättebilliga men jag tror lätt att det är värt hela summan. Jag vill i alla fall börja!

Jag drev lite med pappa idag när han kom hem från jobbet och boxade honom lite på armen och då gav han ifrån sig en ganska shyst komentar då han sa att han tyckte jag var bra och gav hårda och bra boxar, haha. Nu låter det säkert värsta som om min pappa upmuntrar mig att gå ut och slåss, men nejdå, haha.

Jag har alltid kännt mig ganska svag när det gäller det fysiska ämnet för det har alltid funnits folk som sagt "du är skit lat/svag" eller liknande till mig. Såklart många driver och det fattar man ju såklart, men sen när man tänker på det känner man sig lite svag trotts det.
Men det är jag inte och det vet jag! Möjligtvis att jag är lite lat, men vart går gränsen till icke lat respektive lat? Måste man ständigt gå runt och göra upphopp för att tillhöra kategorin "icke lat".
Jag har i alla fall inte träffat en sån person än, hah.

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

tänkte med börja., sen sa en kompis att man alltid fick stryk av tränarn, sen la jag ner

2008-01-16 @ 20:33:10
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se
Postat av: Mathilda

Haha, alla säger att jag oxå e lat, men lite lat är jag nog xD

2008-01-16 @ 20:41:54
URL: http://Thrillie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0