I think it's ONSDAG

Jag är så himla vilsen när det gäller dagar. Har gått runt som ett segt barn och trott att det är torsdag idag, även fast jag vet att det är onsdag. Sen har jag gått runt i hemmet (har bara varit hemma drygt en halvtimme) och kännt mig riktigt nyttig. Det kan nog bero på att jag ätit TVÅ äpplen. Ovanligt mig, men de ska bli en vana faktiskt. Äpplen är ju så gooooda.

Annars har dagen denna varit ganska lugn och soft. Har lyssnat på "Radar" med Britney ett visst många gånger. Den är en sån där låt som är typiskt Britney och fastnar rakt inne i hjärnan inom 0,8 nanosekunder.

Såg ni Hitch igår? Jag såg den trotts det faktiskt inte är första gången, men w hat can I say? Jag gillar filmen! Inte nog med att Eva Mendes har mitt drömjobb i filmen. Typ.
Men den är fin på något sätt. Eller jag vet inte, känns som om jag snackar om något annat så här sätter vi punkt.

Ska strax gå och sova en stund men juste glömde ju berätta att jag köpte två tröjor (eller mer koftor) på Stadium när jag var där inne med Dita idag. 149 för båda! BILLIGT or what?

Kommentarer
Postat av: Minna

hmm köpte den för 98, men den ska vara en tubtopp som jag har änvänt som en kjol. Det var i vår jag köpte den

2008-01-16 @ 16:05:06
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0