att sova

Jag vaknade för cirka en halvtimme sen. Max. Nu känns det som om jag sover bort mitt liv. Gör jag det? I alla fall på helgerna och det kan jag lova.
Det är ju så skönt så. Mina drömmar är även de roliga. Och väldigt knäppa. And that's how I like them, haha. Men det vore ju tråkigt om man drömde något som hade hänt, eller vad säger ni?

Vad händer idag då? För mig är hittills absolut inget bestämmt. Bara ta det lugnt och kanske kolla på några filmer.
Ni som läser min blogg ofta måste väl ha fått en tanke om att jag älskar filmer? För det gör jag. När jag inte har något att göra är det bästa att ta det lugnt med en film. Tycker jag.
Beroende kanske man bör kalla mig.
Men innan jag skrev det här onödiga inlägget hade jag inget att göra. Men nu lyssnar jag både på Lykke Li och bloggar. Det är ju lördag!

Och nuuuuu.... ska jag se en film. Jag tror på beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0