A A AA

De fyra A:en står för: Allmost an AA. Alltså nästan en American Apparel. Och nu snackar vi om de mest omtalade klänningar. Ni vet, de i typ alla färger som går att hitta och som sitter åt så att man ser precis hur ens kropp ser ut?

image213

Vad jag försöker komma till är att jag fick en liknande av mamma igår. Fast denna gång med långa ärmar och i svart. Ryggurringning kan även det skrivas upp på listan.
Helt adorable tycker jag, men just nu står magen min ut (och i den ligger ett halvt kilo pasta och lasange, haha) så man ser ju inte riktigt hur fin den borde vara. Men fin är den. Dock har jag redan hittat ett problem - den är aningen kort. Man kan ju ofcourse dra ner den men riken att den åker ner är lika stor som ett flygplan. Flygplan är ju stora, haha.

Kommentarer
Postat av: Olivia

grymt snyggt

2008-01-17 @ 19:41:50
URL: http://bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0