17 Januari

Dagarna tycks se ut likadana numera. En torsdag som denna ser nästintill likadan ut som en torsdag förra veckan. Nästan.
Har dock haft väldigt kul idag. Speciellt på lunchen då jag, Dita och Emelie hade damp och skrattade åt i stort sätt allt. Jag tror det är därför man kallar det skrattdamp.

Förutom det har dagen inte varit speciell alls. Eller jo jag kom på en sak. Jag hatar 80 % av killarna i vår klass och de 80 % = omogna hela bunten. Egentligen vill jag inte påstå att jag hatar så många, men okej, jag gillar INTE de. Jag  vill ju liksom ofta gå fram till de, ge de en örfil och kanske slänga en kommentar som "det här är du värd(,MOTHERFUCKER)!
Förlåt mig männsikor för att jag svär så mycket i den här bloggen, men jag trodde man skulle vara som man är utanför bloggen? Rätta mig isåfall om ni tycker det är fel.

Förresten, någon av er som tänkt på hur länge man kan tråka ut elever med siffran 1? Filmen på MA/NO var sisådär en timme och jag hann blunda lite, ja.

Btw, Nikita: ha det bra i Dubai!

Kommentarer
Postat av: Proma

Fyfan, jag känner också för att slå till halva andelen killar i min klass ibland.

2008-01-17 @ 18:53:58
URL: http://metrobloggen.se/proma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0