smått och gått

Är ganska precis hemkommen från festen hos Nikita. Eller nej det är jag inte, kom för ett tag sen. Det var skitkul där, verkligen. Lite girls night out, bara att vi var hemma hos Nikita. Haha, jag vill också fylla byxmyndig nu, man får ju då så sexiga underkläder, haha.

Fastade nyss i mappen med gamla minnen som jag döpt så vackert till "sommarbilder". Sommar är kärlek. Jag, som kanske 80 % av sverige, älskar sommaren mer än något annat. Denna sommar tror jag familje drar till något vackert land. Jag röstar fortfarande på marocko, men resten håller inte med mig. Tråkigt nog. Men Grekland eller nåt sånt skulle inte vara fel.
På måndag börjar jag och Emelie våra nya, nyttiga liv. Så till sommar, då jävlar ska vi gå runt med bikini. Hela tiden. Typ.

Allt jag är riktigt säker på nu är att jag ska kolla på Titanic som gått en stund på trean nu. Ha det bra. Leonardo Dicaprio är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0