pluggish

Kände i skolan att jag var jävligt hängig och trött vilket såklart resulterade i att jag nästan halvsov hela tiden. Jag tror jag gjorde det förresten. Speciellt på svenskan. Min lärare märkte det och det förstår jag. Herregud, jag satt längst fram!
Nu ska jag i alla fall plugga. Kalla mig plugghäst, men tre tjocka böcker väntar på mig och jag vet inte om jag ser fram emot det. Kanske kan göra hela plugg-skiten till något roligt? Nej, det funkar ju inte. Inte nog med att jag kallar det "plugg-skit".

Förresten, jag VILL ha den här klänningen som inte kommit ut till butikerna än, men som Milk har. Skitsnygg är den. Jag har ju faktiskt nästan en på pricken lik från ... någonstans. Kanske dags att använda den?

image322
image323
Bilder: Milk

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fint!

2008-02-12 @ 18:50:31
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: elin

mycket vacker klänning det där

2008-02-12 @ 19:31:15
URL: http://hurryupjack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0