OOPS

Pappa bad mig gå till ICA för att handla några saker. Jag misstänker att han tyckte synd om mig (bara för att jag skulle få gå 70 meter till ICA. HÅRD TRÄNING. not.) för han gav mig en femtio-lapp och sa den där typiska pappa linjen "köp något gått till dig och Mickey för den här". Han bad mig, tänker jag skylla på. Jag som tänkte börja min matdagbok med ett bra första kapitel. That's not gonna happend. Och imorgon blir det fest vilket betyder ännu en förlust för min kropp och min matdagbok.

Nej fan nu ska jag hämta ett riktigt stort glas vatten och göra lite enkel hemma-Yoga medan jag kollar på "Guess who" som börjar på femman om fem minuter.

Kommentarer
Postat av: Ameli & Emelie

vi kollar också på filmen, vad tycker du om den ? :)

2008-02-08 @ 22:37:48
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0