OMG

image306

kollade lite snabbt på ticnet nyss efter Adam Tensta avenemang och så hittade jag ett! Redan på söndag! Shit, SHIIIIT. Jag vill, vill, vill gå! 20 kronor kostar det bara! Sen är det i stadshuset och hela grejen är för att stoppa våld. Nu till frågan: vem hänger med isf?

Btw, Helena Bergström, Petter, Anna Ternheim, Adam Tensta, Annika Dopping, Beatrice Ask, Carin Götblad, Jan Carlzon, Thomas Bodström, Lotta Edholm, Anders Carlberg, Lennart Ekdal, Ulf Kristersson, och Anton Abele är några som kommer

Kommentarer
Postat av: JYTTE

Shit ! Jag kmr vara där, hoppas jag :D men vilken tid stod det ? och måste man förköpa biljetter ? :P

2008-02-08 @ 18:07:21
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0