MadeMe

Märket MadeMe inspirerar mig sjukt mycket. För mycket skulle jag vilja säga, men med risk att det låter för negativt låter jag bli. Höhö, borde väl inte skrivit den meningen om jag skulle låtit bli. Dubbelmoral nästan?

Nu pallar jag inte skriva en töntig "märket skapades lalala.." beskrivning utan jag går rakt på sak. Jag älskar deras kläder och jag blir inspirerad som in i helvette. Som sagt. (Usch vad mycket jag svär. Hur slutar man?)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/357816/images/2008/leggins11_1202759973_4525947.png


Leggingsen på de första bilderna kostar runt 600 kr styck har jag för mig. Drömma kan man. I alla fall Sofia. (Haha, det var länge sen jag snacka om mig själv i tredje person, I think. Tycker det kan vara jobbigt för det blir ofta "Sofia vill ha glass" eller liknande och det låter såååå bebis.
Nu ska Sofia titta på 2 & 1 half men.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hmm inte så jättesnygga tyckte jag =/

2008-02-11 @ 21:46:12
URL: http://grrevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0