Idioti

Jag är irriterad så in i helvette. Mitt temperament är inget att leka med just nu. Skulle vilja skriva ner en massa jävla saker och peka ut människor som gör fel, men då gör jag det.

Orsaken till denna hetsiska början på inlägget är att det hände några saker i skolan idag som jag verkligen tycker var idiotiska. Den största var på idrotten när en idiotisk kille börjar kasta en boll på min kompis huvud. Hon reagerar självklart och frågar vad fan han håller på med. Då blir han typ skit arg och börjar kalla henne och hennes familj riktigt fua grejer. Sen ATTACKERAR han henne bokstavligt talat. Han börjar slå henne och typ boxa. Vi som var där hann inte reagera innan det var slut.

Fan vad hemskt det var. ÅÅÅH, jag blir så fucking förbannad. Är det såhär ni vill ha det? Vad vinner ni på att slå folk bara sådär plötsligt? Ni får inte respekt från mig i alla fall. Får ni ens det av NÅGON? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGRRRRH. BLÄ. USCH. FY.
Denna värld äcklar mig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0